Az iPhone 17 kijelzője nagyobb, immár 6,3 hüvelykes, illetve képes 120 Hz-es képfrissítésre is, így valamivel fényesebb, mint elődje. A19-es chip került a készülékbe, ami 20%-kal jobb teljesítményre képes, illetve 48 MP-es dupla-kamerát kapott, az előlapi kamera pedig szögletes szenzorral lett ellátva, ami hasznos újdonság. Az Apple korábban az iPhone 15 Pro-val debütált a AAA-kategóriás videojátékok világában, méghozzá olyan címekkel, mint a Resident Evil 4, a Death Stranding és az Assassin’s Creed Mirage, csakhogy több technikai teszt is eléggé csalódást keltő eredményeket hozott. És akkor most itt az iPhone 17 Pro, amivel az Apple megmutatja, hogy néhány év alatt sikeresen fel tudtak nőni a gaming-világ elvárásaihoz.

A MrMacRightPlus tesztje szerint az iPhone 17 Pro és Pro Max – amelyek ugyanazt az A19 Pro SoC-t használják – meglepően korrekt eredményeket tudta felmutatni a Resident Evil 4 Remake esetében. Az alapértelmezett 720p beállításokkal végzett tesztelés során a telefon szinte minden esetben jóval 40FPS feletti teljesítményt szállított, a képfrissítési sebesség pedig általában 50-es középértékeken maradt. A videós azonban úgy módosította a játékot, hogy az 1290p felbontáson fusson (ehhez az Apple saját MetalFX felbontásnövelő technológiáját használta) és meglepően stabil 30FPS minőséget kapott. A tesztje alapján ezzel a felbontással a legrosszabb esetben is maximum 27-28-ra zuhant vissza a képkocka-szám, ami egészen parádés egy telefontól.

Borítókép forrása: Capcom / Apple