Mercenaries: végtelen történet?
Grath (ex)kolléga alaposan megadta a Mercenaries 2-nek a 11. számunkban – tegyük hozzá, jogosan. A játék nagy csalódás lett, összecsapott, átgondolatlan, befejezetlen. Ám mint tudjuk, a játékipar gépezete sokszor egészen másként működik, mint ahogy azt az emberi logika diktálná... <br />
A magam részéről amúgy hajlanék egy olyan expanzióra, amelyben megkapjuk a hiányzó kódrészleteket és az összes hibajavítást, mint ahogy abban is hiszek, hogy a Pandemic tehetséges srácai tanulnak a hibákból, és a harmadik felvonás egy átgondolt, az első részhez méltó szoftver lesz. Tudva persze, és nem felejtve el azt, hogy ebben pont Riccitiello cégének is oroszlánrészt kell vállalnia, hiszen nem nagy merészség kijelenteni, hogy a legtöbb hibát a „jöjjön ki 2008-ban, és előbb, mint a GTA4” parancsnak „köszönhetjük”. Jó lenne, ha a következőkben ezt a csapdát elkerülné az EA, és nem kellene megint a futószalag/rókabőr effektus miatt szidni őket, mint korábban tettük. Minőség, nem mennyiség, ugyebár, tisztelt elnök úr...
(A képek természetesen a második részből származnak.)