Előbb vagy utóbb minden MMO-játékot utolér a végzete, és játékosai szépen lassan elszivárognak mellőle. Egy jobb MMOG esetében, mint amilyen a World of Warcraft, ez a folyamat csak nagyon sokára következik be, de léteznek olyan játékok is, melyek pár hónapnál tovább nem bírják tartani a havidíjas fizetős modellt (Age of Conan). Egy kilenc éves játék esetében különösen nehéz maradásra bírni a játékosokat, hiszen ilyenkor már nem csak amiatt hagyják ott a programot, mert ráunnak, hanem egyszerűen kinőnek belőle, s más hobbik iránt kezdenek el érdeklődni.

De a Blizzard nem adja fel a harcot! Eltökélt szándékuk, hogy visszacsábítsák a csalódott/kiégett játékosaikat, melyhez a kulcsot abban látják, hogy még több tartalmat igyekeznek biztosítani a világ legnépszerűbb online szerepjátékához, a World of Warcrafthoz -- legalábbis Street Greg tervező szerint. Rájöttek ugyanis, hogy kizárólag az expanziók azok, amelyek megjelenésekor a legtöbb játékos visszatér. Hiába ontják magukból a rengeteg tartalmat biztosító patcheket is, ezek nem igazán ragadják meg a népet. 

"Nagyon jó lenne, ha gyorsabban ki tudnánk adni kiegészítőket." mondta Street. "Évente egy jó arány lenne. Azt hiszem azzal szerezzük a legtöbb örömet a játékosoknak, ha minél gyorsabban minél több tartalmat biztosítunk számukra."

Aggódnunk azért nem kell. A World of Warcraft köszöni szépen, nagyon is jól van, és mai napig is hihetetlen népszerűségnek örvend világszerte. Különösen dicséretes, hogy az erősen pedálozó konkurencia ellenére is képes volt megőrizni havidíjas előfizetéses rendszerét, a készítők pedig jó párszor elmondták már, hogy ezen egészen addig nem is kívánnak változtatni, amíg bőven vannak olyanok, akik fizetnek ezért a remek szórakozásért.