Amilyen jól sikerült az eredeti Mirror’s Edge-ben a szabadfutás, annyira csapnivaló volt a közelharc és a fegyverekkel való lövöldözés -- utóbbi ráadásul különösen fájt, hiszen a Battlefield-sorozattal elhíresült DICE készítette a játékot, melynek ez nem kellett volna, hogy gondot jelentsen. Sebaj, jön a folytatás, ami igyekszik kijavítani az előd problémáit.

A CVG-vel készített interjú során a DICE általános ügyvezetője, Karl Magnus Troedsson mondta el, hogy amíg az első játékban a mozgásra, a világban történő navigációra koncentráltak, addig itt már a harcra is oda fognak figyelni, hogy az minél jobb és csiszoltabb legyen. „Már mutattuk a harcrendszert és a mozgást, de rengeteget lehetne még erről beszélni. Egyelőre csak annyit mondhatok, hogy nem ugyanaz a játék lesz, mint az első.”

Az új Mirror’s Edge felvonást legutóbb az E3 során láthattuk, de csak egy fejlesztői videó keretében, játékmenet-felvételt nem, csak annak prototípusát tekinthettük meg, vagyis a játék messze van a megjelenéstől -- az EA még nem közölte, mikorra várható Faith új kalandja.