• Tovább foltozzák a modderek a gyűjteményt
  • Most épp a San Andreas van soron
  • Ahová a régi ködöt állították vissza

Akik PC-n játszanak a felújított GTA-trilógiával, azok talán észrevették, hogy a San Andreas remastered változatának egyik problémája a köd hiánya. Ez egyes játékosok számára apróságnak tűnhet, de ha összehasonlítjuk az eredeti játékkal, rájövünk, mennyire fontos a köd egy ekkora térképpel megáldott programban. Ahogy az alábbi videón is látható, amikor fent vagy egy hegyen vagy repülővel szeled az égboltot, tisztán láthatod egész San Andreas-t. A köd hiányától viszont a térkép inkább egy modell-városnak tűnik. Az eredeti játékban a köd célja az volt, hogy ezt elfedje, ezért is volt furcsa döntés a köd eltávolítása. Most a MixMods készített egy modot, amely visszahozza a ködöt, és még azt is lehetővé teszi, hogy beállítsd, milyen sűrű legyen. Bár így kevesebbet látsz a pályából, mégis nagyobbnak érzed a térképet, és pontosan ezért van szükség rá. Ami furcsa, hogy az effektet a Rockstar még a GTA 5-ben is használja, ezért is furcsa, hogy nem vették át a The Trilogy-be.