A kombók is fontos szerephez jutnak. Lesznek hely, beállás és egyéb, specifikus kombók is, a fejlesztők pedig már most megnyugtatnak mindenkit afelől, hogy a végtelen kombózást kiküszöbölik a végleges verzióban. A bemutatott build egyébként még erősen alfaszagú volt, a srácok többször el is ismételték, hogy sok ötlet még csak kísérleti stádiumban van, és nem egyet ezek közül még megmutatni sem érdemes. Megemlítették a falak és padlók rombolhatóságát, mely még lehet, hogy szerepelni fog, és arról is esett szó, hogy kicsit megregulázzák a karaktercsere szabályait, nehogy valaki egy élesebb helyzetből is kihúzhassa magát a trükkel.
A Tekken Tag Tournament 2 tehát javában készül, jól néz ki és már most szívesen bunyózna vele az ember, a konzolos megjelenés viszont a jövő homályába vész. A játék először a japán játéktermekben mutatkozik be jövő nyáron (igen, Japánban még mindig nagy divatja van az efféle helyeknek), az Xbox 360-as és PS3-as portolás tehát leghamarabb is csak 2011 karácsonyára, de inkább egy évvel későbbre datálható.
(A képek a játéktermi változatból származnak, az adatlapon olvasható megjelenési dátum is arra vonatkozik.)