MS: Az exkluzív címek már nem olyan fontosakBoris Schneider-Johne a Microsoftnál az Xbox360 termékmenedzsereként tevékenykedik, és Németországban, a Golem.de nevű portálnak elmagyarázta, hogy az exkluzív címek elveszítették a jelentőségüket.

„A múltban, a ’80-as, ’90-es években, ez még nagy ügy volt. Még emlékszem a nagy Sonic kontra Mario csatákra. De manapság, az eladási adatokat nézve, az exkluzív játékok befolyása egyre csak csökken.”

 „Emellett egy olyan helyzetben vagyunk, ahol fej-fej melletti verseny van több konzolon is, és senki sem biztos abban, hogy ki áll nyerésre. „

A játékok fejlesztési költségeit nézve nehéz elképzelni, hogy egy fejlesztő bárki mellett is elkötelezné magát.”

„Mi is készítünk játékot a konzolunkra, a Sony is készíti a játékait a saját gépére. Ezek a címek exkluzívak és a lehető legtöbbet próbálják kihozni az adott platformból, de egy olyan cégnek, mint az Electronic Arts vagy az Activison, lehet, hogy egy olyan üzleti modellje van, amely mellett ritkán engedheti meg magának, hogy exkluzív címet készíthessen, tehát a kizárólagosság kissé vesztett a jelentőségéből.”