Ebben az esetben pedig szükség lesz valamire, amit tovább lehet fejleszteni, valamire, ami majd lenyűgöz mindenkit... A PGO Online tiszteletbeli "faterja", ]{redenc már írt nektek a Philips elképesztő ötletéről, az amBX technológiáról, így nem is nagyon mélyednék bele újra. Legyen elég annyi, hogy a ventilátorokkal, fényforrásokkal, és speciális hangrendszerrel szerelt élményszett lényege, hogy a játékos környezetét is a szoftverhez alakítja -- ha az adott programban robban valami, a fények hirtelen narancssárgára váltanak, a ventilátorok pedig az arcunkba fújják a detonáció erejének megfelelő szelet. A támogatók között már olyan nagyágyúk is megfordultak, mint például a Codemasters és az Ubisoft -- előbbi példának okáért az Overlorddal és a Jerichóval, utóbbi pedig a Far Cry 2-vel és a Brothers in Arms legújabb részével -- egy szó, mint száz, úgy tűnik, lassan, de biztosan megéri majd beruházni a dologra.

Most az Introversion Software jelentette be -- nekik köszönhetjük a zseniális Darwiniát, az újszerű Uplinket, vagy a lenyűgöző Defcont --, hogy legújabb termékük, a Multiwinia (amely a Darwinia többjátékos opcióval felturbózott változata) szintén beállt az amBX támogatók közé. A virtuális "themepark" program, amelyben a játékos egy önálló életre kelt rendszert alakít, és amelynek grafikája diszkréten fogalmazva is rendhagyó, innentől fogva tehát életre kelti majd a nappalinkat is.