Manapság ha azt mondjuk egy videojátékra, hogy szemkápráztató látványvilággal lett megáldva, akkor általában kiderül, hogy Unreal Engine 5-ben lett összerakva. Konkrétan az Unreal Engine 5.6 már ott tart, hogy egészen realisztikus Párizst varázsol elénk. Csakhogy a rajongók a Death Stranding 2 alapján azt állítják, hogy a játék mögött található Decima Engine jobb, mint az Unreal Engine 5. A PlayStation házon belüli motorja jobb vizuális élményt nyújt, jobb optimalizációval és néha olyan grafikai teljesítményt produkál, hogy nehéz elhinni azt, hogy az előző részt is ugyanez a motor hajtotta. A látvány egészen elképesztő, nézzétek csak meg 4K-ban a videónkban:

A rajongók az X-en dicsérték a Decima Engine-t, amit még a Guerrilla Games készített a lassan 10 évessé váló Horizon: Zero Dawn-hoz, csak aztán a Kojima Productions kicsit átgyúrta a 2019-es Death Stranding-hez. A többség teljesen odáig van azért a látványvilágért, amit a Decima produkál – én külön kiemelném a Neilhez kapcsolódó részeket, ahol vizuálisan teljesen odavág a falhoz a játék. Az optimalizálás pedig tökéletes. A Death Stranding 2 1440p 60 FPS-sel fut alap PS5-ön, bármiféle laggolás vagy képkockaszám-vesztés nélkül. A ray tracing és a hasonló technológiák kimaradása hatalmas teljesítménybeli előnyöket kínál és emiatt jelenleg a Death Stranding 2 a legszebb játék PS5-konzolon, PS5 Pro-n meg aztán tényleg maga az álom.

Borítókép forrása: Kojima Productions