Nem lesz könnyű menet a DMC: Devil May Cry
A Capcom egy sor különlegese kihívást kínáló játékmódot leplezett le a DMC-hez, melyekkel a keményvonalas rajongókat célozzák. Mi tagadás, a sorozat mindig is híres volt brutális keménységéről, így e tradíció megtartása okán csak örülni tudunk. <br />
A klasszikus Devil Hunter és Nephilim módokon túl kapunk egy Son of Sparda nehézségi fokozatot, melyben a szörnyek másként viselkednek majd és erősebbek ütnek -- ez az általános nehéz fokozat megfelelőjének tűnik elsőre. Az igazi buli a Dante Must Die!-jal kezdődik, melyben az ellenfelek hordákban támadnak és sokkal több életerővel bírnak, mind bármely másik módban.
Ezt követi a sorban a Heaven or Hell-mód, melyben minden szörny egyetlen ütés-lövés, beleértve csóró Dantét is -- bizony, nem elég mindenféle kombókkal aprítani, a saját bőrünkre is vigyáznunk kell. A hab a tortán viszont kétségkívül a Hell and Hell: itt minden lény ultraerős, és sok-sok pofont igényel a fűbeharapáshoz, Danténak viszont elég egy saller, és padlót fog.
Mi már nagyon várjuk a DMC-t, mert a fenti infók alapján egy kihívásban gazdag, szórakoztató hack 'n' slashsel leszünk gazdagabbak. És már a tejfölösszájú Dante sem olyan kínos, mint régen.