„Ez lassítaná a munkát. Egy új motor kifejlesztése és csiszolása évekbe telik.” -- Robert Bowling később ezt a tweetjét kiegészítette a CVG stábjának ezzel:
„Csak elméleti szinten beszéltem, az alapoktól megírni egy motort viszont tényleg ártalmas a munkamenetnek. A tweetemben nem utaltam egy projektünkre sem, csupán tisztáztam a játékossal, hogy mi egyetlen játék érdekében sem építünk egy új grafikusmotort, csupán a meglévő kódot egészítjük ki a szükséges modulokkal.
A lényeg itt az újítások nélkülinek feltételezett és a beszélgetésünk tárgyát is képező, alapoktól felépített motor között van. Szinte az összes nálunk használt grafikusmotor egy korábban használt kódsorra építkezik.”
„Csak elméleti szinten beszéltem, az alapoktól megírni egy motort viszont tényleg ártalmas a munkamenetnek. A tweetemben nem utaltam egy projektünkre sem, csupán tisztáztam a játékossal, hogy mi egyetlen játék érdekében sem építünk egy új grafikusmotort, csupán a meglévő kódot egészítjük ki a szükséges modulokkal.
A lényeg itt az újítások nélkülinek feltételezett és a beszélgetésünk tárgyát is képező, alapoktól felépített motor között van. Szinte az összes nálunk használt grafikusmotor egy korábban használt kódsorra építkezik.”
A Modern Warfare 3 tehát a jól bejáratott motort fogja használni némi újítással, így a látványvilág tekintetében már nem, de a játékmenet terén még felveheti a versenyt a kemény diónak ígérkező Battlefield 3-mal.