NFS Pro Street - egy kis késedelem
A tuningverdák megszállottjai minden éven megkapják a magukét, amikor is az EA villant egy nagyot egy-egy friss Need for Speed résszel. Ezúttal a Pro Streeten a sor, hiszen máris itt van újra az ősz.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Need For Speed: ProStreet megjelenés:
2008. február 22.
Need For Speed: ProStreet gépigény:
CPU: 2800 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 8 GB



Persze ezt is szeretni fogom, de nem fogom annyira imádni (bár lehet, hogy ezt csak azért mondom, mert még nem játszottam vele
Ha egy kötött pályán nyomatott versenyes játékot akarok, akkor játszok a DiRT-tel, a Burnout-tal vagy vmilyen NASCAR-ral...
Nekem akkor is az a véleményem, hogy a NFS egyik fő +-a SZABADSÁG (NAGY betűvel)
Ha OFF volt akkor bocsi, úgyhogy leygen akkor egy kis ON is:
Nem halok bele abba a pár nap/hét késésbe, úgyis lefoglal majd a Crysis meg a Jericho
"s maga a játékmenet is inkább a korlátozottabb versenyekre fog koncentrálódni - nem pedig az eszeveszett hajszákra, miközben a város összes rendőrkocsija téged üldöz. "
Inkább tették volna bele a versenyt pluszba a városi részekhez,a rendőröket meg fejlesztik egy kicsit és okés a dolog.
Szimulátortól tényleg odébb van,mert attól hogy kocsit v akármit tuningolsz még nem szimulátor egy játék.
A leginkább szimulátor az az NFS Porsche volt.Sajna XP-n nem megy hiába patcheltem fel,meg töröltem dll-t.
Versenyszimulátor??
legfeljebb csak szimulálod vele h versenyszimulátorral játszol