• Történetközpontú procedurális kalandon dolgozik a ZA/UM indie csapat
  • A párbeszédek mellett a főhős gondolatai adják a játékmenet savát-borsát
  • A No Truce with the Furries idén jelenik meg PC-re

A tallini ZA/UM független fejlesztőcsapat egy eszméletlenül jól kinéző és a történetet minden fölé helyező procedureális szerepjátékon dolgozik, amelyben még a harcok kimenetelét is párbeszédek döntik el.

A festői szépségű tengerparti városkában játszódó történet főszereplője egy megszégyenült detektív hadnagy, aki utolsó ügyét próbálja felgöngyölíteni egy végéhez közeledő különös világban, és eközben legalább annyi időt tölt el a saját fejében, mint az izometrikus nézetből megtekinthető, dinamikus fényektől és időjárástól még látványosabb külvilágban.

Az észt csapat bevallása szerint a háttereket kortárs olajfestők, a párbeszédeket hivatásos írók, a zenei aláfestést egy rockbanda szolgáltatja, a játékmenetet pedig olyan saját ötletekkel teszik izgalmassá, mint az emberi testet és elmét szokatlanul realisztikusan ábrázoló képességek, vagy egy külön tárgymenü a főhős gondolatainak. Az ötletek, következtetések és megszállottságok megalapozásán túl a harcon kívüli képességek és egészen apró döntések sorozatára visszavezethető kövezkezmények eddig soha nem látott végletekig fokozását ígérik, ami mind fantasztikusan hangzik, csak sikerüljön is megvalósítani.

A Kentucky Route Zero és a Planescape: Torment hatását magán viselő, szokatlan ötletek egész sorát felvonultató kaland megjelenése idén várható PC-re.