• Immár nagyobbat sebez a PlayerUnknown’s Battlegrounds kék zónája
  • Minél messzebb vagyunk a kijelölt játéktértől annál nagyobb a sebzés
  • Ez az első szűkítésre még nem igaz
  • A változtatásokra azért volt szükség, mert sokan kerülik a kijelölt játékteret

Közeledik a PlayerUnknown’s Battlegrounds 1.0-s verziójának a megjelenése, a fejlesztők pedig ennek megfelelően teljes gőzerővel a játék finomhangolásán, polírozásán dolgoznak. Ennek a folyamatnak a részeként nemrég bejelentették, hogy hamarosan mászhatóvá válnak a tereptárgyak, most pedig a játékmeneten igazítottak egy kicsit az úgynevezett kék zóna sebzésének növelésével. A változtatások egy ideje már megjelentek a tesztszervereken, innentől kezdve pedig az éles játékban is megjelentek.

Ha röviden akarjuk összefoglalni a változásokat, azt mondhatjuk, a kék zóna innentől kezdve annál durvábban sebez, minél távolabb van valaki a kijelölt játéktértől. Fontos viszont megjegyezni, hogy ez az első szűkítésre még nem igaz, mer a fejlesztők szerint unfair lenne a kijelölt játéktértől messzire landolókkal szemben.

A Bluehole célja ezzel a változtatással nem titkoltan az, hogy merészebb, akciódúsabb, a kijelölt játéktéren belüli játékra szorítsa a meccs résztvevőit, és azok ne tudják megúszni a kék zónában sunnyogást. Érdekes változtatás, az biztos, meglátjuk, mennyire sikerül vele megregulázni a játéktéren kívül ügyeskedő alakokat.