• A Sandsk néven futó youtuber készített egy saját Prince of Persia: The Sands of Time remake-et
  • Melyben a 2003-as játék grafikáját javította fel a Reshade Ray Tracing moddal
  • A végeredmény pedig magáért beszél, ahogy arról a lenti videóban is meggyőződhetünk

A Ubisoft nemrég bejelentette, hogy remake-et készítenek a legendás Prince of Persia: The Sands of Time-ból, azonban a rajongók nem feltétlen örültek ennek a bejelentésnek. Az első előzetesek alapján ez a remake ugyanis enyhén szólva is érdekesen nézett ki, és hiába állt ki mellette az eredeti játék alkotója is, sokakat még neki sem sikerült meggyőzni arról, hogy erre a címre érdemes várni.

pletyka-remake-et-kap-a-prince-of-persia-trilogia.jpg

Ezek után pedig annyira talán nem is meglepő, hogy a Sandsk néven futó youtuber a saját kezébe vette a dolgokat, és elkészített ő maga is egy Prince of Persia: The Sands of Time remake-et az eredeti játékból, méghozzá Pascal „Marty McFly” Glicher Reshade Ray Tracing modját használva. Ahogy a címe is mutatja, ez a mod lényegében a pályák megvilágítását javítja fel elsősorban, az eredményről pedig mindenki a saját szemével győződhet meg a lenti videóban, ahol Sandsk az eredeti játékot hasonlítja össze az ő és a Ubisoft remake-jével, bár fontos megjegyezni, hogy az utóbbi főleg elmosódott képeken bukkan csak fel.