• Óriási siker a PUBG: Battlegrounds
  • A Krafton féléves pénzügyi jelentése szerint
  • Napi 80 000 új felhasználóval bővül a játék

Kockázatos vállalkozásnak tűnt az egyre több játékost veszítő PUBG: Battlegrounds ingyenessé tétele, sok játékosnak nem tetszett ugyanis a január elején történt modellváltás. Pénzügyileg ugyanakkor bőven kifizetődőnek tűnik a csere, legalábbis a játékot kiadó Krafton nemrég közölt információi alapján. A 2022 első félévére vonatkozó pénzügyi jelentés 729,5 millió dolláros bevételt közöl erre a hat hónapra, ami 2,86%-os növekedést jelent az előző évhez képest, és 338,4 millió dolláros nettó nyereséget, ami 30,97%-os növekedés. Igaz, ennek jóval több mint a fele a Krafton mobilos üzletágából származik, amelybe a PUBG Mobile is beletartozik. A PUBG: Battlegrounds ingyenessé tételével ugyanakkor szintén jó lóra tett a dél-koreai vállalat.

A jelentés szerint az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel negyedévről negyedévre több mint 20%-kal nőtt a játék free to play modellre váltását követően. Továbbá a napi új felhasználók száma több mint 80 000, tehát nem csupán több játékossal büszkékedhet a játék, de azok többet is költenek a különböző mikrotranzakciókra. Hiába temették tehát sokan a PUBG: Battlegrounds-t, úgy tűnik, hogy a battle royale meg a konkurencia ellenrére is sokáig marad a köztudatban.