A Zombies hihetetlenül népszerű Call of Duty játékmód azóta, hogy először debütált a 2008-as Call of Duty: World at War részeként. A World at War óta minden Treyarch által fejlesztett Call of Duty-játékban megjelent a Zombies, sőt, olyanokban is, amik mögött másik csapat állt. A rendkívüli módon lehúzott Call of Duty: Modern Warfare 3-ban (mármint az újban) szintén akad egy különálló Zombies-játékmód, amivel mi a mai napig igen sok időt eltöltünk. Néhány hónapja kiderült, hogy a Raven Software egykoron dolgozott egy zombis live-service Call of Duty-n, ami teljesen önálló formában jelent volna meg a piacon. Michael Gummelt, aki korábban a Raven Software-nél dolgozott, most elárult néhány részletet az időközben kukázott lövöldéről.

zombi.jpg

A zombis FPS-t 2011-2012-ben fejlesztették, ám végül a munkálatokat leállították, mivel a jogok másik csapathoz kerültek. A játékot fullosan live-service-nek szánták, és mindent tartalmazott volna, amit egy ilyen címtől elvárhatunk – beleértve a mikrotranzakciókat is. 1-4 játékosra tervezték és lett volna egy open-world része, ahová egy szökés után jutunk el. A sztori szerint egy gladiátor-arénához hasonló helyen kezdtünk, majd innen kellett meglépni és ekkor nyílt ki a játék világa. A karakterek mind testreszabhatóak voltak, fontos fejlődési rendszerrel. Gummelt szerint a csapat lelkes volt és aktívan dolgoztak a játékon, viszont a kiadó végül úgy döntött, hogy inkább megy a levesbe az egész.