• Október 5-én jelenik meg a játék
  • Amit Sam Lake kissé fura módon promózott
  • A hatás kedvéért egy jéghideg tóból jelentkezett be

A fejlesztők és kiadók furcsa dolgokat tettek már a játékaik népszerűsítése érdekében. Láttuk már, ahogy Dermesztő elfoglalja a japán óriásplakátokat, és arra utasítja a járókelőket, hogy nézzék meg a Dragon Ball Z: Dokkan Battle-t; egy óriási Emile-fej parádézott egy teherautón a Nier Replicant javára, és egy életnagyságú Lady Dimitrescu népszerűsítette korábban a Resident Evil Village-et. A Remedy Entertainment főnöke, Sam Lake azonban nyilvánvalóan nem hisz a drága marketingfogásokban. Az Alan Wake Remastered közelgő megjelenését úgy reklámozta, hogy, nos, beugrott egy jéghideg tóba. "Amíg az Alan Wake Remastered megjelenésére várok, eljöttem ide, hogy ússzak egyet a Cauldron tóban" – mondja Lake, miközben megpróbál a víz felszíne felett maradni. "Nem jó ötlet, nagyon hideg, sötét és mély. Olyan mély, hogy az ember szinte azt hiszi, hogy ez nem is egy tó." A videó ezután egy kicsit furcsává válik, amikor Lake "szerencsére" talál egy, a játékból ismerős kávés termoszt, hogy ne fagyjon meg. Sikerül kiöntenie egy kis kávét egy csészébe, miközben megpróbál a felszínen maradni, mielőtt újra alámerül. Bízunk benne, hogy nem fázott meg a mutatvány során! A Remedy kommunikációs igazgatója, Thomas Puha nemrég elárulta, hogy az Alan Wake Remastered-ben lesznek utalások a Remedy kapcsolódó univerzumára, nevezetesen a Control-ra. Nem világos, hogy újonnan hozzáadott tartalmakra utalt-e, vagy olyan dolgokra, amelyek már az eredeti játékban is benne voltak, és észrevétlenül maradtak. Ha már az utalásoknál tartunk, a játék nem tartalmaz majd termékelhelyezéseket az eredetiből. Mint emlékezhettek, az Alan Wake világa tele volt olyan valós márkákkal, mint a Verizon és az Energizer, azonban ezek azóta lejártak, és helyükbe általános, univerzumon belüli márkák kerülnek.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!