Akik már az első napokban rávetették magukat az id Software legújabb pokoli lövöldéjére, azok jó eséllyel már végeztek is vele, ha azonban még pörög nálatok a DOOM: The Dark Ages (vagy már a második nekifutásban gondolkodtok), akkor van pár érdekes hírünk! Habár a háttérben a fejlesztők már mókoltak valamelyest a játék erőegyensúlyán, most végre befutott az első komolyabb frissítés is, ami egy sor hibajavítást és módosítást eszközöl.

Úgy tűnik, hogy Hugo Martin és csapata nem voltak maradéktalanul elégedettek a Slayer járműveit illetően – tudniillik, a középkori látványvilággal megspékelt előzménysztoriban gyakran pattanhatunk fel egy sugármeghajtásos sárkány hátára, illetve többször egy toronymagas mech, az úgynevezett Atlan pilótafülkéjéből is ritkíthatjuk a démonokat. Ezek a szekciók kellő változatossággal törik meg a hagyományos mészárlást, de a jelek szerint rájuk fért még némi finomítás. A frissítés jóval hatékonyabbá teszi a sárkány fegyverzetét, illetve a kitéréseinkkel is sokkal hamarabb aktiválhatjuk azok túltöltött módját, hiszen a démonok légelhárító lövegei mostantól csak zöld színű lövedékekkel ágyúznak majd minket. Mindeközben az Altant irányítva könnyebb lesz az egymást követő finisherek használata, és tovább a csatában maradhatunk majd, mivel az ellenfeleinkből hulló élettöltők tovább megmaradnak a pályán.

Emellett javarészt bugfixeket és egyéb apró módosításokat végzett a texasi brigád. Kapott némi odafigyelést a zene és a hangeffektek audiomixelése, illetve a sprinteléssel járó spéci vizuális effektek kikapcsolt állapotba kerülnek, ha az auto-sprint opciót választjuk. Ez azonban csak néhány a módosítások teljes listájából, az összesített patch note-ot megtaláljátok a Bethesda weboldalán.

Borítóképek forrása: id Software, Bethesda, Steam