Sírva rohannak a démonok, befutott a DOOM: The Dark Ages első frissítése

Három héttel a megjelenése után befutott a DOOM: The Dark Ages első komolyabb frissítése, amely a bugfixek mellett a Slayer sárkányát és az Atlant veszi elsősorban kezelésbe.

Akik már az első napokban rávetették magukat az id Software legújabb pokoli lövöldéjére, azok jó eséllyel már végeztek is vele, ha azonban még pörög nálatok a DOOM: The Dark Ages (vagy már a második nekifutásban gondolkodtok), akkor van pár érdekes hírünk! Habár a háttérben a fejlesztők már mókoltak valamelyest a játék erőegyensúlyán, most végre befutott az első komolyabb frissítés is, ami egy sor hibajavítást és módosítást eszközöl.

Úgy tűnik, hogy Hugo Martin és csapata nem voltak maradéktalanul elégedettek a Slayer járműveit illetően – tudniillik, a középkori látványvilággal megspékelt előzménysztoriban gyakran pattanhatunk fel egy sugármeghajtásos sárkány hátára, illetve többször egy toronymagas mech, az úgynevezett Atlan pilótafülkéjéből is ritkíthatjuk a démonokat. Ezek a szekciók kellő változatossággal törik meg a hagyományos mészárlást, de a jelek szerint rájuk fért még némi finomítás. A frissítés jóval hatékonyabbá teszi a sárkány fegyverzetét, illetve a kitéréseinkkel is sokkal hamarabb aktiválhatjuk azok túltöltött módját, hiszen a démonok légelhárító lövegei mostantól csak zöld színű lövedékekkel ágyúznak majd minket. Mindeközben az Altant irányítva könnyebb lesz az egymást követő finisherek használata, és tovább a csatában maradhatunk majd, mivel az ellenfeleinkből hulló élettöltők tovább megmaradnak a pályán.

Emellett javarészt bugfixeket és egyéb apró módosításokat végzett a texasi brigád. Kapott némi odafigyelést a zene és a hangeffektek audiomixelése, illetve a sprinteléssel járó spéci vizuális effektek kikapcsolt állapotba kerülnek, ha az auto-sprint opciót választjuk. Ez azonban csak néhány a módosítások teljes listájából, az összesített patch note-ot megtaláljátok a Bethesda weboldalán.

Borítóképek forrása: id Software, Bethesda, Steam