• Majdnem a Devil May Cry is Bayonetta ihlette harcrendszert kapott a Sonic Frontiers
  • Gigante öt évig készült

Lassan egy hónapja, hogy elrajtolt a Sonic Frontiers, ami még jövőre is számos újdonságot tartogat, egy hazai videós pedig nemrég már rábukkant arra, hogyan is alakulhatott volna a játék, melyről most maguk a fejlesztők is elárultak pár érdekességet. Egy videós interjúban a játék rendezője Kisimoto Morio, vezető tervezője Ócu Dzsumpei, producere Kavamura Szacsiko, és vezető programozója Tokunaga Hiroki beszélt a játékról, melynek részeként többek között elárulták, hogy az új rész majdnem a Devil May Cry és a Bayonetta példáját követte a harcrendszer tekintetében, de ezt végül elvetették, mert Sonic-játékként nem igazán működött.

Az sajnos nem derült ki, hogy ez piszolyokkal lövöldözést, őrült kombózást vagy arénékra bontott harcokat takart volna, az viszont például igen, hogy Giganto elkészítése öt évbe telt, és az eredeti tervek szerint a vele való küzdelem során Amy az égből gyűrűket dobált volna Sonicnak, de végül kivágták, mert megtörte az összecsapás ritmusát.