Azt talán még a fejlesztők sem gondolták a Star Citizen bemutatásakor, hogy egyszer ekkora költségvetéssel dolgozhatnak -- ám nincs semmiféle tévedés, Chris Roberts és csapata immáron több mint 20 millió dollárból gazdálkodhat, ennyiből pedig minden elképzelésüket tető alá hozhatják.

„Őszintén, nem is álmodtunk arról, hogy ilyen gyorsan eljutunk erre a pontra. Mindez jól mutatja a játékosok szenvedélyét az űrszimulátorok és a PC-s játékok iránt. Nekünk van a legjobb közösségünk, melynek tagjai szó szerint segítik a Star Citizen fejlesztését.” -- mondta Chris Roberts.

A Star Citizen gyűjtését amolyan hibrid módszerrel végezte a Cloud Imperium Games, hiszen egyrészt a Kickstarteren fogadták az adományokat, másrészt pedig a saját oldalukon is gyűjtögettek. A kettő közül a magángyűjtés volt a jövedelmezőbb, már csak azért is, hiszen ez nincs időkorláthoz kötve -- az elmúlt négy és fél hónapban így sikerült 10 millió dollárt szerezni.

A program egyébként szakaszosan fog megjelenni: már megjelentek az egyelőre statikus, csak a hajónk szemrevételezésére hivatott hangárok, de erre épülve idővel érkeznek majd a harci szimulációk, s majdan a teljes játékban ezek a hangárok lesznek a kalandjaink kiindulópontjai is. Most hogy sikerült elérni 20 milliós támogatást, FPS-mód is lesz.

A Star Citizennel kapcsolatos hír még, hogy megjelent egy friss videó, amit az AMD rendezvényén mutatott be a csapat.