A StarCraft 2 LAN petíció napról napra egyre nagyobbra duzzad, a rajongók pedig egyre idegesebbek a játékmód eltüntetése miatt, ám a Blizzard biztonsági kockázatra és a technika elavultságára hivatalozva továbbra sem tervezi a játékmód támogatását, de már dolgoznak egy áthidaló megoldáson, pedig a cég alelnöke, Rob Pardo szerint a LAN hiánya „nem olyan nagy ügy.”

A Shacknews portál interjújában a Battle.net egyik fejlesztője, Greg Canessa megerősítette a producer, Chris Sigaty korábbi kijelentését, miszerint azon dolgoznak, hogy a Battle.net segítségével emulálni lehessen a helyi hálózat stabilitását és sebességét. Azt azonban még nem találták ki miként fog megvalósulni a kapcsolat, de többek között szóba jött a peer-to-peer megoldás (a torrentek is ezt használják), amivel viszonylag kis ping jöhetne létre nagy sebesség mellett, ám ez még még nincs kőbe vésve.

Kíváncsiak vagyunk, hogy fog kinézni mindez, ám személy szerint továbbra sem tudom elképzelni miként tud majd ez a fél-LAN helytállni egy nagy játékostalálkozón, ahol egyszerre akár százan is játszhatnak, miközben a rendszernek az otthoni játékosokat is ki kell szolgálnia, természetesen akadásmentesen.