• Megérkezett a Starfield fejlesztői videósorozatának második része
  • A játék november 11-én fog megjelenni

Ugyan a tervek szerint november 11-én fog befutni PC-re és Xboxra, de ennek ellenére egyelőre nem sokat láttunk, legfeljebb hallottunk a Bethesda következő nagy durranásáról, a Starfieldről. Legutóbb a stúdió tavaly decemberben útnak indított, kerekasztal beszélgetés jellegű fejlesztői videósorozatából tudhattunk meg pár részletet a játékról, melynek most megérkezett a második epizódja. Ebben Todd Howard a fejlesztőcsapat kulcsfiguráival beszélt többek között arról, hogy a játék nagy hangsúlyt fog fektetni a játékosok döntéseire. A vezető művész, Istvan Pely szerint a Starfield olyan mértékű immerziót fog nyújtani, hogy a játékosok úgy érzik majd, hogy nem csak egy játékot játszanak, hanem annak világában, univerzumában élnek.

A tervezőigazgató, Emil Pagliarulo a játékot egy hatalmas nyílt világként írja le, ahol a játékosok gyakorlatilag azt csinálnak, amit csak akarnak, és úgy érezhetik, hogy tényleg hatással vannak környezetükre, hogy valóban ott vannak. A régi, hardcore szerepjátékok gyökereihez visszatérve a játékban meghatározhatjuk majd karakterünk státuszait és háttértörténetét, de teljesen új módon. A videóban továbbá bemutatkozott egyik játékbeli társunk egy Vasco névre keresztelt robot személyében, aki úgy fest egyszerűen kapitánynak fog szólítani.