• Strauss Zelnick szerint a játékok szolgáltatásként kezelése hibás hozzáállás
  • Ezért a Take-Two berkein belül is szeretnék elkerülni
  • A lényeg szerinte az, hogy a vevőket a megjelenés után is le tudják kötni

Napjainkban egyre elterjedtebb hozzáállás a kiadók részéről, hogy a játékokra nem egyszer eladható termékként, hanem egyfajta szolgáltatásként gondolnak. Ezt a jelenséget elemezte például a Digital River tavaly októberben közzétett tanulmánya is, melyben a készítők leírták, hogy a játékosok már inkább a folyamatosan frissülő tartalmakat preferálják a hatvan eurós játékokkal szemben, a kiadók pedig ehhez igazodva kevesebb, de folyamatosan frissülő címet dobnak piacra.

strauss-zelnick-explains.jpg

Ez a hozzáállás viszont alapvetően hibás Strauss Zelnick szerint. A Take-Two vezérigazgatója az idén ősszel érkező Red Dead Redemption 2 kapcsán fejtette ki ez irányú nézeteit egy interjúban. Zelnick itt elmondta, hogy szerinte a jó programokhoz a játékosok maguktól is visszatérnek, ez viszont fordítva is igaz: ha az alap produktum rossz, akkor ahhoz semmiféle frissítéssel nem lehet majd visszacsalogatni az embereket.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!