• Twitteren alakult ki vita
  • A hivatalos fiók és egy kommentelő között
  • Az EA végül bocsánatot kért

A Need for Speed hivatalos Twitter-fiókja bocsánatot kért néhány nemrég közzétett válasz miatt. A fiók egy előrendelési ajánlatot posztolt, amely három nappal korábbi hozzáférést biztosít a játékhoz, egy gameplay videó és egy üzenet mellett: "kértétek és mi meghallgattuk", utalva a felvételekre. Az egyik rajongó kommentben arra panaszkodott, hogy a korai hozzáférés annyira azért nem egyenlő a meghallgatással. Innentől kezdve a dolog gyorsan átcsapott abba, hogy a játék fiókja mögött ülő marketinges kollega sértéseket kezdett intézni a rajongóhoz. Az EA is meg lett jelölve a szócsatában, de ekkorra már a hivatalos NFS-fiók olyanokat vágott az említett tag fejéhez, mint "sírjál már tesó" és hasonló dolgok.

Ahogy a fenti, nagyon hivatalos és céges formában megfogalmazott bocsánatkérésből is látszik, nem alakultak jól a dolgok a cég számára. Úgy tűnik, az EA egyáltalán nem örült annak, hogy a potenciális vásárlókat a Twittert-oldalt kezelő marketinges lekezeli, és "agyalágyultnak" nevezi.