Mindig is voltak gagyi játékok. A 2000-es évekre szép emlékként gondolunk vissza, de tény, hogy már ott is akadtak borzalmas címek. Emlékezzetek csak vissza a futószalagon érkező, vajmi kevés újdonságot tartalmazó FIFA és Need for Speed, vagy épp Call of Duty játékokra, amelyek az évek alatt elérték, hogy más szemmel nézzünk a játékiparra. Vagy ott voltak a borzalmas PC-s portok ilyen-olyan konzolos játékokból, amik érthetetlen módon kerültek piaci forgalomba úgy, hogy alapvető funkciók (például egértámogatás) sem került beléjük. És akkor itt van 2025-ben nekünk a MindsEye, amelyet GTA-killerként harangoztak be, meg hogy majd a játékosok megtöltik tartalommal. Az alábbi videóban azt nézhetitek meg, hogy milyen az „úszás” a játékban.

Kvázi semmilyen. Nem létező fogalom Redrock Cityben. A karakter Jézusként mászkál a víz felszínen, épp csak borrá nem változtatja azt. A kommentek között valaki linkelt egy videót, amin az látszik, hogy még a városbeli kisebb medencékben is maximum bokáig ér a víz, hogy véletlenül se kerüljön sor úszásra. Miért? Mert nem animálták meg. De ennél az a régi GTA-megoldás is jobb lett volna, hogy amint vízhez érünk, a karakter szimplán meghal, elsötétül a képernyő és visszadob a partra. Valamiért a készítők erre már nem gondoltak – vajon miért nem?

Borítókép forrása: YouTube