A MindsEye jött, látott, és a nagy ígéretei közepette magára borította a benzineskannát. A Rockstar North egykori fejesének, Leslie Benzies-nek az új open world játéka gyakorlatilag játszhatatlanul optimalizálatlanul, gyér és kiábrándító tartalommal, haldokló online funkciókkal és durva technikai hibák százaival kerül a játékosok elé. Láthatóan ezt a játék készítői is tudták, hiszen nem véletlen, hogy a világon egyetlen sajtóorgánum sem kapott tesztkódot, a szponzorált streameket lemondták, a PlayStation Store pedig teljes pénzvisszatérítést vállal ezért a nagy blamáért.
Őrülten kellemetlen ez azok számára, akik évekig dolgoztak a Build A Rocket Boy mókuskerekén, így a fejlesztők máris nekiálltak a javításoknak. Az Insider Gaming osztotta meg a stúdió terveit, miszerint előre betáblázva, amolyan roadmap-szerűen érkeznek majd a következő hetek frissítései – szinte költői egy egyjátékos live service-cím esetében!
Az első ilyen technikai frissítés már úton van, és a tervek szerint még ezen a héten élesedik is, a második és harmadik javítócsomagra azonban még várnunk kell egy keveset. A második hotfix valamikor a jövő héten érkezik, és kezelésbe veszi majd a játék teljesítményét és stabilitását, néhány olyan pontot a térképen, ahol áteshetünk a világon, illetve azt a roppant fontos hibát, miszerint a játékban található homokfutó kerekei vizuálisan nem igazán pörögnek. Ezt követi a hónap végén érkező harmadik update, amely újabb teljesítményjavításokat, animációs és AI-fixeket, illetve a Hard nehézségi szint újrabalanszolását ígéri.
Ki tudja, lehet, hogy miután mindenki visszakérte a pénzét, és eltelik egy-két év, a MindsEye is olyan megváltástörténeten esik majd át, mint anno a Cyberpunk 2077! Mi azért nem állnánk addig fél lábon, de ki tudja, bármi megtörténhet!
Borítókép forrása: Build A Rocket Boy, Steam