Sajnos rögtön a megjelenést követően bebizonyosodott, hogy igazuk volt azoknak, akik vadul kongatták a vészharangot, a MindsEye ugyanis a technikai katasztrófa új definíciójaként lépett a színpadra, átvéve ezzel a stafétát a Cyberpunk 2077 1.0-s verziójától. A Leslie Benzies (a GTA-sorozat egykori producere) vezette Build A Rocket Boy sci-fi lövöldéje valósággal hemzseg a bugoktól és az egyéb anomáliáktól, ráadásul az ellenfelek és a járókelők intelligenciája is a nem létező kategóriába sorolható, így aztán hiába az érdekesnek mondható sztori, nagyjából minden vásárló méretes csalódásként élte meg az első találkozást.

Olyannyira, hogy a PlayStation Store-ban már állítólag visszatérítések is történtek, ami szintén a Cyberpunk 2077 fiaskóját juttathatja az eszünkbe. Természetesen a stúdió is látja (és érzi), hogy ég a ház, éppen ezért egy tegnap közzétett nyilatkozatban próbálta menteni a menthetőt, miközben aláhúzta, mennyire sajnálja a történteket.

„A szívünk megszakad, amiért nem minden játékos élvezhette úgy a játékot, ahogyan azt szerettük volna” – fogalmazott a cég (via VGC). „Elsődleges célunk a teljesítmény és a stabilitás optimalizálása, hogy minden játékos egyformán magas színvonalú élményben részesülhessen, legyen bármilyen platformja. Csapataink egész éjjel fáradhatatlanul dolgoztak a problémák megoldásán, ennek köszönhetően pedig már megállapítottuk, hogy a legtöbb összeomlás memóriaszivárgás miatt következett be. Ez a hiba a játékosok körülbelül 10%-át érintette” – tette hozzá. Ahogy arról mi is beszámoltunk tegnap, a Build A Rocket Boy még ezen a héten (feltehetően a mai nap folyamán) kidobja az első hotfixet, ami remélhetőleg megold néhány kardinális problémát. Szerintetek van esély a MindsEye megmentésére?

A borítóképek forrása: Build A Rocket Boy