• Új fejlesztői naplót kapott a Tales of Arise
  • A videó a játék harcrendszerére és karaktereire fókuszál

A BANDAI NAMCO Entertainment új Tales of Arise fejlesztői naplót adott ki, a játék karaktereire és harcrendszerére fókuszál, de azért a játékmenetből is mutat pár apróbb részletet. A videóban a játék producere Yusuke Tomizawa, rendezője Hirokazu Kagawa, és művészeti rendezője, Minaro Iwamoto vezetett be abba, miként változtak a sorozat összecsapásai és prezentációja az évek során. 

Elmondásuk szerint a sorozat harcrendszere minden résszel egyre összetettebb lett, a Tales of Arise-zal viszont egy olyan akció-RPG megalkotása a céljuk, amit bárki élvezhet, de természetesen az újdonságok ezúttal sem maradnak el olyan mechanikákkal, mint például a 'Counter Edge' visszavágás, valamint az összecsapásoknak jó tempót adó és sorozatok alatt is könnyen bevethető 'Boost Attack' és 'Boost Strike'. A fejlesztők továbbá a karakterekhez való kötődést is szeretnék fokozni többek között csúcstechnológiás arc- és mozgásrögzítési technológiákkal, amikkel jobban kifejezhetik a szereplők stílusát és érzéseit.