• Elisabeth Pellen távozott a Ubisoft Singapore-tól
  • Ő volt a Skull and Bones harmadik kreatív vezetője
  • A csapat viszont nélküle is képes lesz befejezni a játékot
  • Aminek még mindig nem tudni a pontos megjelenési dátumát

Lassan már filmre kívánkozik a hányatott sorsú Skull and Bones fejlesztésének története, hiszen az Assassin's Creed 4: Black Flag hajókázós mechanikájára épülő alkotást még a 2017-es E3-on jelentette be a Ubisoft, azóta pedig már hatszor sikerült elhalasztani a veszélyes vizekre kalauzoló kalandot. A kalózos alkotás tehát elég közelről ismeri a fejlesztői pokol fogalmát, ám pár nappal ezelőtt legalább már eljutott a zárt bétatesztig, szóval jó eséllyel lesz valami az elképzelésből – az mondjuk továbbra is kérdéses, hogy pontosan mikor.

Pláne, hogy nemrégiben a harmadik kreatív igazgatóját is elveszítette a többjátékos mókára alapozó produkció, legalábbis a Kotaku információi alapján. "Öt évvel ezelőtt Elisabeth Pellen azzal a küldetéssel került a Ubisoft Singapore-hoz, hogy átvegye az irányítást a Skull and Bones kreatív folyamatai felett" – mondta a portálnak a Ubisoft egyik szóvivője. "Végül sikerrel járt, így a csapat képes lesz megvalósítani az elképzelését, hogy egy különleges, tengeri ütközetekre épülő akció-RPG-vel ajándékozhassák meg a játékosokat." Pellen állítólag még nyár elején tért vissza a Ubisoft párizsi központjába, ám a jelek szerint nincs olyan nagy gond – bár ennél a játéknál sosem lehet tudni. A zárt bétára adott reakciók egyébként egészen pozitívnak mondhatók, tehát még az is megeshet, hogy végül kifizetődik a több éven át tartó várakozás, persze azért ne igyunk előre a medve bőrére.

Figyelem! Szeptember 4-10. között a Don Pepe weboldalán a "pcguru20" kóddal 20% kedvezménnyel tudtok 26 cm-es pizzát rendelni, az "esport15" kóddal pedig 15% kedvezményt kaptok a 32 cm-es pizzákra.