A Hello Games az elmúlt közel egy évtizedben a No Man's Sky-on dolgozott. Foltozgatták, ingyenes tartalmakkal bővítették és igyekeztek olyanná varázsolni, amilyennek a megjelenésekor lennie kellett volna. Hiába kapott rengeteg savat a No Man's Sky, az elmúlt években a mögötte álló fejlesztőcsapat rengeteget tett azért, hogy a játék fel tudjon nőni ahhoz a hype-hoz, amit a megjelenése előtt generált – ez pedig össze is jött. A No Man's Sky alkotója, Sean Murray a napokban lépett a The Game Awards színpadára, hogy bemutassa a Light No Fire című vadonatúj, nyílt világú multiplayer játékukat.

A Light No Fire bejárható világa egy procedurálisan generált Föld lesz, ezúttal fantasy környezetben. Mármint konkrétan akkor lesz a terület, mint a bolygó valódi mérete. Ezt lehet majd bejárni a haverokkal és szabadon felfedezni, sőt, építményeket is fel lehet húzni és még hátasok is lesznek. A harcok sokkal intenzívebbnek tűnnek, mint amit a No Man's Sky játékosok megszokhattak, a játék pedig erősen a túlélésre és a felfedezésre fog építeni. Sean Murray a színpadon kijelentette, hogy valamikor 2024-ben több információ érkezik majd, ami arra utal, hogy a Light No Fire egész biztosan nem jövőre fog megjelenni – és simán lehet, hogy 2025-öt is skippeli.