• PC-n kvázi élvezhetetlen a játék
  • Úgy szaggat, mint nagyanyánk nokedlit
  • A rendező megmagyarázta, miért

A The Callisto Protocol startja nem volt a legszebb. Súlyos teljesítmény- és laggolási problémák miatt a játék a Steamen a Többnyire negatív jelzőt kapta, de még ha ezt sikerül is figyelmen kívül hagyni, a történet sem olyan lebilincselő, mint a Dead Space esetében, amelyből a játék ihletet merített. A Striking Distance kiadott egy frissítést, amely a legtöbb szaggatási problémát hivatott orvosolni, és a rendező, Glen Schofield azt is elárulta, miért indult a játék PC-s portja durva teljesítményproblémákkal.

Greg Miller nemrég tweetelte, hogy Schofield a Kinda Funny Games stábjával együtt fogja streamelni a The Callisto Protocol-t. Ahogy az várható volt, számos komment bukkant fel arról, hogy a játéknak teljesítményproblémái vannak és egy "optimalizálatlan zűrzavar". Schofield az egyik ilyen kommentre így válaszolt: "Ki lesz javítva. Egy rossz fájlt patcheltek. Bármelyik percben megtörténhet. Csak egy rohadt hiba, ami valaki kapkodásának az eredménye" – jegyezte meg. De vajon ki siettette a csapatot?