• Piszok látványos lesz a játék
  • A sugárkövetést sem hagyják ki
  • Ami még a szemeknél is megjelenik

A TechRadarnak nyilatkozva Mark James, a The Callisto Protocol technikai vezetője a részletesség fontosságáról és a játékba kerülő vizuális realizmusról beszélt. Maguk a karakterek olyan részletességgel lettek megalkotva, hogy egyesek azt hitték, előre renderelték őket. James szerint a stúdió már a kezdetektől fogva így állt hozzá a karakterek megtervezéséhez, olyannyira, hogy még a szemgolyókon is ray tracing lesz, és a rajtuk lévő tükröződéseket is látni lehet.

A ray tracing sokak szerint felesleges, de mégis igen elterjedt manapság. A hardver egy algoritmus segítségével határozza meg a játék megvilágítását azáltal, hogy a játékos tartózkodási helyétől függően valósághűen ábrázolja az olyan dolgokat, mint például a víztócsa tükröződései, valamint a részletesebb árnyékok. Talán apróságnak tűnhet, hogy a The Callisto Protocolban még a karakterek szemeiben is megjelenik a sugárkövetés, de James szerint ez fontos volt a csapat számára. A videojátékoknak nem kell mindig teljesen realisztikusnak lenniük, de aki megnézte a Striking Distance közelgő horrorjátékát, láthatta, hogy egyáltalán nem árt neki a realisztikusabb megközelítés. A The Callisto Protocol december 2-án jelenik meg PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X-re.