• Tegnap bemutatkozott PS5-ön az Unreal Engine 5
  • Tim Sweeney szerint ezután nem lesznek többé töltőképernyők

Az alapból beépített SSD-knek hála a következő generációs konzolok teljesen új élményt nyújtanak majd a háttértár tekintetében, a Sony ráadásul még a Microsoftnál is komolyabb hangsúlyt fektet az adatátvitel sebességére. Ennek pedig meg is lesz az eredménye: az Epic Games alapítója és vezérigazgatója, Tim Sweeney így nyilatkozott az Unreal Engine 5 tegnapi bemutatóját követően, amely PS5-ön futott, valós időben:

"A Sony háttértárrendszere abszolút világszintű. Nemcsak a konzolok terén lesz a legjobb, hanem minden platformon. Jobb, mint egy high-end PC-n" - mondta Sweeney.

tim-sweeney-szerint-a-generaciovaltassal-veget-er-a-toltokepernyok-kora.jpg

Már eddig is rengeteget hallhattuk azt, hogy az új gépeken a töltés, mint olyan elenyésző lesz, most pedig Sweeney is megerősítette ezt.

"A töltőképernyők kora véget ér. Mint ahogy azok a napok is, amikor az elemek egyszer csak előbukkantak, ahogy haladtál a világban" - folytatta.

Ebben természetesen az Unreal Engine 5-nek is fontos szerepe lesz, hiszen az Epic technológiája - melyet 2021-től kezdődően láthatunk majd élesben - nagyban épít a PS5 és az Xbox Series X hardveres erejére és sajátosságaira. Ha tegnap nem láttad a kapcsolódó techdemót, mindenképpen érdemes pótolni!