Már a Titanfall bétatesztelése során is biztos felmerült sokakban, hogy ugyan mi a fenének kell 48 GB üres tárhely a játéknak, főleg, hogy csak egy multiplayer móddal felvértezett, a jó öreg Source motorra épülő játékkal állunk szemben. Nos, mint kiderült, ennyi szabad terület a hanganyagok miatt kell.

A magyarázat erre az, hogy a hanganyagokat, a minimális zenétől a többséget kitevő hangeffektekig kitömörítve telepíti a játék, s így a processzornak kevesebb erőforrást kell ezek kezelésére fordítani, a gépekben lakozó erő pedig magának a játék futatására fordíthatja, ezáltal simább élményt biztosítva.

„Szóval majdnem az egész csak audió. Egy combosabb gépen, de még egy közepes felszereltségű masinán sem jelentene gondot a becsomagolt hanganyag, csak éppen a minimumként belőtt, kétmagos konfigurációkon nem tudtuk feláldozni az ehhez szükséges erőforrásokat.” -- mondta Richard Baker, a Respawn Entertainment vezető programozója.

Konzolon a dedikált hangfeldolgozó egység miatt nincs szükség ekkora helyre, s így Xbox One-on egy szolid 17 GB-tal is megelégszik a Titanfall.