Március 13, azaz a Titanfall PC-s és Xbox One-os megjelenése már nagyon közel van (az Xbox 360 tulajoknak sajnos március 25-ig még várniuk kell), úgyhogy nem csoda, hogy a csapból is óriásrobotok folynak. Hiába no, a játéknak mégiscsak a benga titánok a sztárjai, nem a kis gyalogos bakák.

Most a játék művészeti vezetője és a titánok apukája, Joel Emslie, valamint a fejlesztést irányító Steve Fukuda mesélt Jessica Chobotnak (tudjátok, ő „játszotta” a Mass Effect 3-ban Diana Allerst) egy videó keretében a gépszörnyek születéséről. Így láthatjuk azt a korábban elmondott esetet, hogy a Respawn művészei az Atlas, az Ogre és a Stryder típusokat majdhogynem úgy legózták össze építőkockákból, mert alig volt számítógépük, amin tervezhettek volna. De megtudhatjuk, hogy a robotok mozgásával próbálják azok személyiségét visszaadni, valamint a japán mecha-kultúra is igen nagy hatással volt rájuk a tervezéskor.