• Hatalmas népszerűségnek örvendenek az Activision játékai
  • Legalábbis ez derült ki a kiadó részvényeseiknek összeállított jelentésből
  • A programok havonta 385 millió embert csábítanak a képernyő elé

Talán senkit nem lep meg, hogy az Activision-Blizzard 2017/18-as üzleti éve is kifejezetten jövedelmezőre sikerült. A Blizzard húzócímei, az Overwatch, a Hearthstone és a World of Warcraft, egyaránt remekül teljesítettek, az Activision kínálatából pedig a Destiny 2 és a Call of Duty WWII remekeltek, előbbi például a kiadó történetének legsikeresebb debütálását mutatta be PC-n.

Mindezek fényében talán nem is meglepő, hogy az Activision-Blizzard címeivel a negyedik üzleti negyedévben havonta 385 millióan játszottak, azaz többen, mint ahányan élnek Amerikában. Az esport területén sem kell szerénykednie a kiadónak, az Overwatch League meccsei csak az első héten 10 millió megtekintést gyűjtöttek össze.

activision-blizzard.jpg