A battle royale jellegű játékok népszerűsége mára vitathatatlan, elég csak megnézni a 30 millió példányban eladott PUBG-t vagy a rekordokat döntögető Fortnite-ra. Természetes, hogy ebből az őrületből a nagyobb kiadók is ki szeretnék venni a maguk részét, és így tesz az Activision is, noha még nem tudni, milyen irányba indulna el.

A kiadó érdeklődése a zsáner iránt egy üzleti jelentésből derült ki, amiben közölték a befektetőkkel, hogy tisztában vannak a battle royale jellegű játékok sikerével, és emlékeztették a pénzes embereket, hogy az Activision gyorsan követni szokta a divatot.

De vajon milyen irányban indulnak el? Nos, az egyik lehetőség egy teljesen új játék kiadása, bár valószínűbb, hogy már egy bejáratott címet fognak erre felhasználni, mint a Call of Duty vagy a Titanfall. Az előbbi a valószínű, hiszen a csak Kínában elérhető Call of Duty Online februárban már kapott egy ilyen játékmódot. Ezután tehát nem lenne meglepő, ha kiderülne, hogy a frissen bejelentett Call of Duty: Black Ops 4-nek lesz battle royale módja.