A mai kor igényeihez igazítják a Tomb Raider: Legacy of Atlantis nehézségét

Teljes remake lesz a Tomb Raider: Legacy of Atlantis, ehhez mérten pedig a játék nehézségét is átszabják.

A Crystal Dynamics bejelentette, hogy a Tomb Raider: Legacy of Atlantis nehézségi szintje a modern játékosok igényeihez lesz igazítva – jelentsen ez bármit is. Ugyebár a Legacy of Atlantis az első, 1996-ban megjelent Tomb Raider remake-je lesz, persze teljes mértékben felújítva. Ha visszagondolok azokra az időkre, amikor annak idején PSX-en pörgettük Lara első nagy kalandját, arra tisztán emlékszem, hogy az a játék meglehetősen nehéz volt. Elég volt benne egy félresikerült ugrás és máris jött az instant halál. A GamesRadar+ által szervezett bemutatón Will Kerslake, a Crystal Dynamics fejlesztője arról kapott kérdést, hogy hogyan fogják megközelíteni a Tomb Raider: Legacy of Atlantis nehézségi szintjét.

Kerslake azt válaszolta, hogy „a játék megfelelő újragondolásának része az is, hogy a játékot a modern játékosok ízléséhez igazítsák”. Elgondolkodtató, hogy mindez mit jelenthet? A Tomb Raider Anniversary esetében – ami ugyebár szintén egyfajta remake-je volt az első résznek – QTE-jelenetekkel hidalták át a rázósabb szakaszokat. A Legacy of Atlantis azonban elhagyja az ilyesmit, és inkább egy „finomított” nehézségi szintet vezet be. Az első Tomb Raiderben nem volt nehézség-választás, viszont sanszos, hogy immár bele fogják tenni ezt is – csak úgy, mint a mai játékok legtöbbjébe. Remélhetőleg az életerő nem fog visszatöltődni!

Borítókép forrása: Steam