• Rajongók újra elkészítik a Metal Gear Solidot
  • Unreal Engine 4-ben dolgoznak
  • A Konami engedélye nélkül
  • A Konami még nem állította le a projektet

A Metal Gear Solid 5 megjelenése után újra erősen lángol a sorozat iránti rajongás, és bizonyára ez adhatta meg a lökést egy lelkes csapatnak, hogy a sorozat legendás felvonását, a Metal Gear Solidot újra elkészítések, de ezúttal Unreal Engine 4-ben. Kezdetben a terv csak annyi volt, hogy a Shadow Moses pályát modernizálják, ám a lelkesedés láttán az egész játékba belefogtak. A projekt a Shadow Moses nevet kapta, és az első trailer alapján fantasztikusan néz ki -- már ha egyszer elkészül.

A nagy probléma az ilyen rajongói alkotásokkal, hogy legtöbbször halva született ötletek. A csapatok a nagy feladat láttán idővel vagy feladják az egészet, vagy a jogok birtokosa odacsap, és erővel állítja le a fejlesztést.

A lelkesedés minden esetre a Shadow Moses körül még megvan, ugyanakkor a Konami bármelyik pillanatban keresztül húzhatja a számításokat. A fejlesztők ezért a kezdetektől elénk tárják a játékot, ezzel elkerülve azt, hogy évek munkája után a kiadó ügyvédeket küldjön, és füstbe menjen az egész.

A Konami még nem reagált a Shadow Moses-re.