• Újabb szponzorokat veszthet az Overwatch League
  • A Coca-Cola és a State Farm gondolja újra az együttműködésüket a Blizzarddal

Újabb szponzorok távolodhatnak el az Activision-Blizzard érdekeltségeibe tartozó esport eseményektől. A T-Mobil már kilépett a szponzorok sorából, most pedig a Coca-Cola és a State Farm jelezte, hogy készek újra gondolni a kapcsolatukat a zaklatási és diszkriminációs botrányba került stúdióval.

A Washington Post beszámolója szerint e két cég az Overwatch League legnagyobb szponzorjai közé tartoznak az IBM, az Xfinity, a Cheez-It, a Pringles és a TeamSpeak mellett. Bár még nem bontottak szerződést, a State Farm szóvivője azt nyilatkozta a Postnak, hogy a hétvégi mérkőzéseken már nem futhatnak a reklámjai, míg a Coca-Cola „kész hátrébb lépni egyet és felülvizsgálni a jövőbeli terveket és programokat.”

Ez tehát egy újabb fejlemény a július 22-e óta tartó Blizzard-botránynak, amely azzal kezdődött, hogy Kalifornia állam beperelte a stúdiót a női alkalmazottak folyamatos diszkriminálása és zaklatása miatt. Azóta lemondott az elnök, J. Allen Brack és a HR osztály vezetője, Jesse Meschuk. Előbbi helyére érkezett Jen Oneal és Mike Ybarra került.

blizzardentertainmentlogosvg.png