Unreal Engine 4: így készülnek a karakterek

Az Epic bemutatja, hogy lehet feltextúrázni egy karaktermodellt az Unreal Engine 4-ben, s ez miben más az eddigi eljárásokhoz képest.

Azon túl, hogy az Unreal Engine 4 lenyűgöző látványvilágra képes, abból a szempontból is érdekes, hogy az eddigiekhez képest gyorsított munkafolyamatot tesz lehetővé, ugyanakkor nem kell lemondani a részletességről sem. Ilyen munkafolyamat a karakterek elkészítése, melyek textúrákkal való felruházása az Epic következő generációs motorjában nagyobb szabadságot ad a készítők kezébe.

Az alábbi videóban a cég részletekbe menően beszél arról, hogy készül el egy textúracsomag az egyik karakterhez, bemutatva annak különböző rétegeit, s azt, hogy miben jobb ez az eddigi munkamódszerekhez képest. Akiket a grafikusmotorok működése is érdekel, és nemcsak a látvány, azoknak ajánlott a lenti anyag megtekintése.