Uwe Bollé Isten keze!Gondolom, senkinek sem kell bemutatnom a filmgyártás szégyenét, ezért kezdeném is a lényeggel. A következő játék, amit megbecstelenít Uwe Boll, a Legend: Hand of God című akció-RPG. Még nem tudni, mekkora siker lesz a boltokban, de a német úriember máris rávetette magát. A költségvetés 40 millió dollár lesz (most komolyan, hol talál ennyi idióta filmvállakozást, hogy ekkora összegekkel támogassa a garázdálkodását?) és majd 2009-ben kezdi forgatni a filmet. Allítólag az fogta meg a rendezőt, hogy a játékban a high fantasy világ mellé sötét atmoszféra társul, és szerinte adja magát, hogy a szélesvászonra is feldolgozzák (már készült belőle könyv is).

Beszéljünk azért magáról a játékról is, amely Németországban és német nyelvterületen idén jelenik meg, míg az USA-ban jövő év elején. Csak egyjátékos mód lesz, a külső terek állandóak, míg a barlangok és hasonló helyek véletlenszerűen generáltak. A főszereplő a Tűz Rendjének az újonca, akit játék kezdetén elvisznek oda, ahol a beavatásokat tartják, de amíg az folyik, egy gonosz erő lemészárolja a rend többi tagját. Innen indulunk a bosszúhadjáratra, de az ígéretek szerint a történetre és a Uwe Bollé Isten keze!karakterfejlődésre nagy hangsúlyt fektettek a készítők. Több nehézségi fokozat is lesz, és az újrajátszhatósági értéket is magasnak mondják a fejlesztők, a karakterünk maximálisan a 100. szintre juthat el. A grafika egész szépnek tűnik, ami viszont egyelőre nem tudni, mekkora gépigénnyel párosul. A srácok szerint egy 7900GT kártya kell majd legalább a normális futtatáshoz minden finomságot bekapcsolva, de ez még nem végleges, egy demót amúgy is érdemes lesz megvárni. Az viszont biztos, hogy a PhysX támogatást beépítették, illetve a videókártya számít majd inkább a gépigénynél. A kétmagos processzorokat és az SLI/Crossfire megoldásokat is támogatják.

A játékmenet viszont nem sokban tér el a többi Diablo-klóntól, csak annyi a különbség, hogy itt a kurzor helyén egy pici tündér repked, ami egyúttal a fényt is biztosítja majd sötét katakombákban, de tippeket is ad majd alkalmanként. Még egy érdekesség lesz, a harc maga, ami annyiban különbözik, hogy az animációk igen széleskörűek és általában nagyon látványos összecsapásokat lehet majd látni és a kivégzések sem maradnak el (például a hős felugrik a troll hátára és úgy döfi bele a fejébe a  kardját, vagy a már földre került zombit egy kicsit megemeli és levágja a fejét, majd eldobja). A játék tehát jónak tűnik, de a filmhez előzetesen én nem fűzök nagy reményeket...