- A Vanquish megjelent PC-re.
- A PC-s verzió viszont 60 FPS-es folyékony élményt tud garantálni, 4K felbontás mellett.
- Viszont a jobb teljesítmény egyúttal több sebzést is jelentett.
- A hibát most javították.
A Vanquish friss, PC-s verziója szebb és gyorsabb, mint az eredeti konzolos változatok. Viszont van egy hibája, ami sokaknak nem tűnt fel (köztük valószínűleg a játékot technikai szempontok alapján vizsgáló Digital Foundry csapatának sem), pedig egy komoly problémáról van szó. A Dark Souls 2 szenvedett egy hasonló hibától, ez viszont annál is rosszabb: minél több FPS-el fut a játék, annál több sérülést szenved el a főhősünk.
A SEGA kiadott egy javítást, ami javítja ezt a szokatlan, de közel sem egyedi gondot. A rossz hír viszont az, hogy a javítás még nem lett tesztelve (ezért béta). Szóval egyelőre csak reménykedhetünk, hogy tényleg nem fog büntetni minket a játék azért, mert egy erős PC-n, 60 FPS-el futtatjuk. Nektek feltűnt a hiba, vagy nem zavart titeket az „extra nehézség”?
