• Kijött a Wo Long: Fallen Dynasty 1.05-ös frissítése
  • Ami számos hibajavítást hozott
  • Emellett az első főellenféllel való küzdelmet is megkönnyítette

A Három Királyság végnapjaiba kalauzoló Wo Long: Fallen Dynastyvel a Team Ninja csapata ismét bizonyította, hogy a FromSoftware után ő a legtehetségesebb, ha a soulslike műfajról van szó. Annyira ugyan nem kapott jó értékeléseket a játék, mint a Nioh két része, de így is egy remekül sikerült programnak tartják a kritikusok, akik a Sekiro: Shadows Die Twice-ra hajazó harcrendszert dicsérik leginkább. A zsáner legnagyobb sajátosságát, tehát a meredek nehézségi szintet azonban rögtön a prológusban sikerült eltúlozniuk a fejlesztőknek, a Wo Long első főellenfele, Zhang Liang ugyanis az egészségesnél jóval keményebbre sikeredett, így sok játékos egyszerűen nem is tudott túljutni a nyitányon. Nekik lehet jó hír, hogy a legújabb, 1.05-ös frissítés ezen a téren is hozott némi változást, persze a kötelező érvényű hibajavítások mellett.

A fejlesztők ugyanis számos változtatással tették könnyebbé az összecsapást. Csökkentették például Zhang Liang első formájának életerejét, emellett módosítottak néhány támadási paraméteren és a mesterséges intelligenciáján, sőt, még egy oktatómódot is kapott a harc, ami ettől a műfajtól elég szokatlan. Emellett a célpontok kiválasztásán is javítottak, a lock-on használatával most már a legközelebbi ellenfél kerül a célkeresztbe. A játékban lévő Morál-rendszert is érte némi változás, hiszen a telepítést követően nagyobb eséllyel kapunk ritka tárgyakat akkor, ha egy rangban felettünk állót győzünk le, plusz a Divine Beast sebzését is módosították annak függvényében, hogy milyen rangon áll a főszereplő. Ezúttal tehát egy combosabb javítás érkezett, ráadásul most már azoknak is érdemes visszanézniük, akik anno feladták az első főellenfélnél.