• “High” grafikát ígérnek konzolokon
  • A pc-s változat DirectX 12 támogatást kap

Ha valakinek eddig álmatlan éjszakái lettek volna attól, hogyan fest majd az újgenerációs konzolokon a Fatshark Warhammerje, megnyugodhat, a stúdió nemrég maga oszlatta el a kételyeket és közölte:

a lehető legjobb eredményre törekszenek annak érdekében, hogy a konzoltulajoknak se okozzanak majd a csalódást.

Noha a konkrét részleteket egyelőre még homály fedi, a stúdió első embere annyit elárult, hogy jelenleg is zajlik a tesztelés és az optimalizálás, a cél pedig nem kisebb, mint hogy megcsípjék a PC-ken is elérhető “High” beállításoknak megfelelő minőséget – valljuk be, ez azért valóban jó hír. És ha már PC: a hírek szerint előbb-utóbb a modok készítésére alkalmas felületet, illetve ami még ennél is jobb, DirectX 12 támogatást is pakolnak a játékba, hogy az elénk táruló látvány könnyfakasztóan csodálatos legyen. Az új grafikus API kínálta előnyökről bővebben összefoglaló cikkünkben olvashattok.

A Fatshark idén októberben debütált kooperatív akciójátéka meglepően jól fogy, csak a megjelenéstől számított két hét alatt mintegy 300 ezer példány talált belőle gazdára. A fejlesztők eddigi sikerük és munkájuk gyümölcsét nemrég egy mindenki számára elérhető, ingyenes DLC-vel ünnepelték meg. Mint azt korábban is megírtuk: a játék egyelőre csak a Steamen kapható, a konzol változok megjelenése a jövő évben esedékes, de pontos dátummal sajnos ezúttal sem tudunk szolgálni. Kitartás, skacok!