• Nem lehet majd nehézséget választani
  • Ez a Team Ninja tudatos döntése volt
  • Emiatt a játék rákényszerít a fejlődésre

A Wo Long: Fallen Dynasty nem tartalmaz majd olyan lehetőségeket, amelyekkel meg lehet változtatni a nehézséget. "Úgy gondoljuk, hogy "jó", ha van egy meghatározott nehézség, és az akadályok leküzdésekor végül mindenkinek meglegyen ugyanaz a sikerélménye" – mondta Masaaki Yamagiwa producer az MP1st-nek adott interjúban. "A Wo Long semmiképpen sem lesz egy könnyű játék, de azon dolgozunk, hogy a játékosoknak annyi szabadságot és mozgásteret adjunk, amennyit csak lehet, és úgy éljék meg a kalandot, ahogy akarják." – tette hozzá Yamagiwa. A nehézség pedig itt nem áll meg, hiszen a Wo Long: Fallen Dynasty egyenesen a Dark Souls 2 és a Demon's Souls példájából merít, vagyis az ellenségek valódi játékosokat is képesek lesznek segítségül hívni.