Az új, már mozgás közben is megcsodálható Wolfenstein, a The New Order legnehezebb fokozata az I Am Death Incarnate névre hallgat, ami magyarul annyit tesz: én vagyok a halál megtestesülése. A név azonban lehet, hogy nem is B.J. Blazkowiczra, ezáltal a játékosra utal, hanem a játékban szembejövő szupernácikra? Andreas Ojerfors, a játék vezető tervezője imigyen nyilatkozott erről:

„Vért fogtok izzadni! Igazi kihívást akarunk nyújtani az embereknek, úgyhogy ez nem lesz egy könnyű játék. Természetesen öt nehézségi fokozat van, mint az eredeti Wolfenstein 3D-ben, a Daddy Can I Play? (Apu, játszhatok?) fokozattól az I Am Death Incarnate-ig. Szóval fel vagy le válthattok a fokozatok között. De az alapértelmezett, normál nehézség már kihívás lesz.”

Hogy mennyire lesz fair play a játék a magasabb kihívást garantáló fokozatokon, arról Ojerfors a következőképpen vélekedett: „Sosem egyszerű, de mindig fair. Soha nem lesztek igazán becsapva. Ha meghaltok, az mindig a ti hibátok.”

Emellett Pete Hines, a Bethesda marketingigazgatója újra megerősítette, hogy a Wolfenstein: The New Oreder nem fog többjátékos módot tartalmazni, és az is elmondta, miért nem.

„Beszélgettünk a MachineGames csapatával a játékról, hogy mit akarunk belerakni, és a multiplayer nem volt a tervek között” -- nyilatkozta Hines az Eurogamernek. -- „Nem akarjuk lenyomni az emberek torkán, és azt mondani, hogy ha az előző játékban volt, akkor itt is lennie kell. Az ilyet hűvösen fogadják. Ha megnézed a The Chronicles of Riddicket vagy a The Darknesst, láthatod, hogy azok kreatív elemei hasonlóak, mint amit mi akarunk megcsinálni a Wolfensteinben. Ez vonzotta a játékosokat azokhoz a programokhoz, és ez fogja a Wolfensteinhez is. Úgyhogy azt mondtuk, oké, fussuk le így, nem pedig azt, hogy majd keresünk valakit, aki megcsinálja a multiplayert.”

A Bethesdától persze nem szokatlan ez a megközelítés, hiszen a The Elder Scrolls-széria, a Fallout 3 és a New Vegas, valamint a Dishonored is az erős egyszemélyes játékra lett kihegyezve. Ilyen odafigyelés mellett pedig igazán remélhetjük, hogy a játék valóban olyan kihívást fog nyújtani, amelyhez semmi szükség nem lesz többjátékos módra, hogy hosszan, tartalmasan szórakozzunk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Wolfenstein: The New Order -- Megjelenés: 2013 vége -- Gépigény: nem ismert