• A producere szerint a World of Warcraft egy PC-re szánt játék
  • A konzolos verzióhoz túl sok mindent kéne megváltoztatni
  • Hasonló a helyzet a Heroes of the Storm esetében is

A World of Warcraft talán a Blizzard legismertebb és legnépszerűbb címe. A több mint tíz éve debütált MMORPG a mai napig töretlen népszerűségnek örvend, és hamarosan már a hetedik kiegészítőjét fogja megkapni a Battle for Azeroth képében. Azonban amíg a Blizzard más játékai, például az Overwatch, rendre jelennek meg konzolokra is, addig a WoW egyedül PC-n elérhető.

Ezzel kapcsolatban a játék producere, Daniel Stahl, is megosztotta a véleményét az érdeklődőkkel a PAX East keretein belül. Stahl elmondta, hogy a World of Warcraftot PC-re tervezték, és egyszerűen túl sok mindent kéne átalakítani, hogy konzolokon is működni tudjon. Hasonló álláspontot képviselt a Heroes of the Storm vezető hős designere Matt Villers is, aki szerint a kezdetektől fogva a PC-re fókuszáltak a HotS kapcsán, és jelenleg nincs tervbe véve, hogy a konzolok felé is nyitnának.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!