Mindenki ledöbbent, amikor a Square Enix a hét elején közölte, hogy a Final Fantasy VII Remake epizodikus formában fog megjelenni. A játékosportálokat tömegével árasztották el a kommentek, hogy ez helyes lépés-e a kiadó/fejlesztő részéről, azonban a Square Enix közölze, hogy azért döntöttek így, mert a játék túl nagy. Most Yoshinori Kitase is megszólalt.

"Éveken át a világ minden részéről azt kérdezték tőlem az emberek 'Lesz valaha is egy Final Fantasy Remake?', én pedig hosszú éveken keresztül ugyanazt feleltem. Személy szerint, mint aki részt vett az eredeti játék megalkotásban azt gondoltam: akarok még egyszer egy olyan játékkal foglalkozni évekig, amivel egyszer már éveket foglalkoztam?

A Final Fantasy VII Remake-jével lehetőségünk lesz arra, hogy bemutassuk a játékot úgy, ahogy azt mindig is terveztük: a történetet, a világot: Midgar mélységet a Bolygó feletti egekig. A többrészes formátum lehetővé teszi, hogy kitágítsuk a  történetet és egy hihetetlen élményt adjunk majd a veterán és az új játékosoknak egyaránt. 

Nagyon izgatottak voltunk, hogy a múlt heti Playstation Experience-n bemutathattuk a FF VII Remake első játékmenet videóját, így azt is prezentálhattuk, hogy a fejlesztés jól halad. Szeretünk meglepetést okozni, ahogy az E3-on is tettük, amikor bemutattuk az első trailert.

Ezzel egy célunk volt: ez a trailer csak az alap. Ezt most akartuk elmondani, és nem a jövőben, hogy láthassátok azt a víziót, amit majd át akarunk adni.

Annak, hogy eddig nem jelent meg egy Final Fantasy VII Remake, az az oka, hogy hatalmas feladat az eredeti prógramot újra megalkotni a mai konzolokra. Egy olyan remake elkészítése, ami fenntartja az eredeti program lényegét, olyan mennyiségű tartalmat fog eredményezni, ami nem férne el egyetlen kiadásban.

Láttuk és olvastuk a kommenteket és a reakciókat, és legtöbben helyesen gondolkodtatok. Ha egyben akartuk volna megjelentetni a remake-et, ki kellett volna vágnunk lényeges részeket, és tudtuk, hogy ezt senki nem akarja. Remélem, hogy ezzel a kis magyarázattal jobban elfogadjátok a döntést, amit meghoztunk. Egy olyan játákot szeretnénk létrehozni, ami egyszerre ismerős és mégis új, egy játékot, ami világának mélységében, történetében, narratívában, játékmenetében túlmutat az eredeti Final Fantasy VII értékein."

Mit szóltok hozzá? 

1449783222-yoshitaka-amano-final-fantasy-vii-artwork.jpg